Pages

2011/06/20

lösning..?

Snacka om att man är "fastlåst" på jobbet vid den här tiden..
idag hade jag en läkartid inbokad som jag verkligen var tvungen att gå på.
Men kunde jag det? Nej, för det finns ingen ersättare..
folk har semester och det ena med det tredje så just nu är det minimalt med personal.

Nästa vecka har jag möte inbokat med banken, mäklaren och köparna av min lägenhet för att ge dem nycklarna och skriva dom sista papperna. Ska bli spännande att se hur det går med det..

Vissa saker kan man faktiskt inte ställa in, man måste ju ha möjligheten att kunna komma ifrån ibland? Mycket kan man hoppa över men är det allvar så är det..
ibland känns det bra hopplöst att jobba 1 tim och 20 min hemifrån, 8 timmar varje dag också ska allt annat bokas in på vardagar under dom timmarna också?
Men man kan inte komma ifrån utan måste jobba. Hur bär man sig åt då?

Kan banken och läkaren och alla andra börja jobba helger tack så vi som är hemifrån 12 timmar om dagen också har chans att utföra våra "ärenden"..?

.. ett evigt pysslande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar