Pages

2010/05/13

trasdocka

2010-05-13
Torsdag


Skönt med en ledig dag såhär mitt i veckan!
Men jag är grymt förkyld och sliten för tillfället efter kryssningen, har nog feber också...
när man nyss gått igenom några dagar med magsjuka (inte roligt!!) och precis blivit frisk så blir man sjuk igen. Alltid är det nånting!

Kryssning var ett roligt äventyr.
Haha vad mycket konstigt folk det finns.. visste inte att vi skulle åka med "Färjan" båten
men vad jag skrattade när man kände igen stollar från tv.
Mycket gamlingar, mycket dansband och mycket FULLA medelålders män!
Medan vissa i vårt sällskap däckade i hytterna (förklaring: long island icetea)
så dansade jag och "svärmor" hela natten lång och somnade utmattade vid 5-tiden. :)
Jag älskar att dansa! Det var riktigt kul.
Taxfreen var dock en besvikelse, inte billigt överhuvudtaget!
Så det blev inte ett enda inköp för min del.

Imorgon får jag proppa i mig massa Ipren för att ta mig till jobbet.
Vi kör halvdag, vilket känns otroligt skönt så det ska nog gå bra.
Men sedan kan jag nog strunta i planer för helgen för det kommer nog bli sängläge..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar