Pages

2010/05/06

magsjuka

2010-05-06
Torsdag


Har inte haft magsjuka sedan jag var 10 år tror jag, men igår slog den till med full kraft! Började må illa på eftermiddagen på jobbet men jag trodde det var för att jag druckit för mycket kaffe. På bussen hem försökte jag sova lite men jag kunde inte blunda utan att må illa. Usch det var ingen rolig resa!

Kom hem vid 19-tiden, när klockan var 22 hade jag tömt magen 6 ggr och somnade av utmattning. Vaknade efter en timme också var det dags igen, så har hela natten fortsatt.. varje gång jag har vaknat så har jag trott/hoppats att det skulle vara morgon men så har det bara gått ca 1 timme sen senast.

Har legat nedbäddad och sovit hela dagen, inte orkat ha tv´n på eller nånting.
Nu har jag fått i mig några klunkar Fanta. Ska försöka äta lite youghurt men man vet ju hur svårt det kommer bli.

Tur att jag har min fina Sara som till och med ser till att jag har en fin påse i hinken!

Hoppas verkligen att jag är frisk till helgen.
Och att jag får en lugnare natt inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar