Pages

2011/04/28

1 dag

Ja nu är det bara en dag kvar innan min fina kollega kommer tillbaka från New York. Har saknat henne som sjutton och shit vad mycket jag haft att göra den här veckan. :) Riktigt hektiska dagar men det är roligt att känna ansvaret också.

Idag skulle vi ha haft en liten AW för att säga hejdå till en kollega som ska sluta och flytta söderut. Jag fick en sådan huvudvärk och illamående när jag slutade så jag var dock tvungen att ställa in. Väl hemma så somnade jag direkt och vaknade upp 3 timmar senare.. inte direkt vad jag hade tänkt..!

Nu har vi precis slängt i oss en korv & bröd med räksallad som fick bli middagen. Har lite viktiga mail att skriva ihop och skicka sedan är det dags för sängen igen så man orkar med en fredag imorgon! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar