Pages

2010/06/21

borde

2010-06-21
Måndag

skriva här oftare.
Men jag är snart mitt uppe i en flytt, letar jobb för fullt och ja det händer rätt mycket just nu. Är då man borde skriva som mest men tid & tankar spenderas på annat!

Helgen i en kort sammanfattning: mys med dom finaste, jag Stoffe & Sara var ut och åt på Sorbon i lördags för att fira att jag köpt lägenhet och att Sara har hittat en hyres. Tyvärr hade dom inte den mat & öl vi längtat efter utan något "Amerikanskt tema". Vi blev lite besvikna angående det men hade annars en mysig kväll och jag njöt bara av att spendera den hemma i min lilla lya.

Idag skulle jag åka hem efter jobbet och fixa lite i lägenheten, men min kollega Mina kom på en bättre idé.. att vi skulle gå på bio!
Hon slutade 18 och bion började 18.10 så jag fick äran att springa i förväg och köpa biljetter och popcorn. Sedan blev det en lyxmysig måndagkväll framför "Sex and The City 2".

Nu är jag en tröttmössa.. ska försöka hålla mig vaken tills Sara kommer hem.
Imorgon tänkte jag passa på att ta ut lite injobbad övertid och gå och kolla in superrean i Gallerian.
Det kan man bara må bra av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar